" انشایم که تمام شد، معلّم با خط کش چوبیش زد پشت دستم و گفت : جمله هایت زیباست. گفتم : اجازه آقا، پس چرا مى زنید ؟ نگاهم کرد، پوزخند تلخى زد و گفت : مى زنم تا همیشه یادت بماند خوب نوشتن و زیبا فکرکردن در این دنیا تاوان دارد ! "andisheazad اندیشه ......
ما را در سایت andisheazad اندیشه ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15